poniedziałek, 9 lipca 2012

Gwiazda?

Dziś pokażę wam cover chłopaka, 
który : 
Mieszka w USA.
 Zagrał w "Gdy zadzwoni dzwonek (USA)". 
 Umie grać na gitarze, pianinie, saksofonie, perkusji. 
 Tańczy hip hop i tap dance z elementami baletu.  
Domyślacie się ;>?

Tonny Oller - Someone Like You (cover)

Wiecie... tak czytam tłumaczenie i oglądam teledysk, to aż mi się płakać chce. To takie prawdziwe. Ten kawałek daję tyle do przemyśleń. Zacznijmy od słów. Choć tu nie ma o czym dużo pisać, skoro wypowiedziałam się na początku. Sami oceńcie tekst [klik]. Wiem, że tłumaczenie wykonu Adele, ale on śpiewa to samo. Prawie. Teraz teledysk. Taki romantyczny, wzruszający. Przynajmniej na mnie tak działa. Szkoda mi tego chłopaka, w tym klipie xD Co do niego to przystojny jest *.* Jestem zdecydowanie na tak :)
Z szczególną dedykacją 
dla mojej Imienniczki <3 
Dziękuje za pomoc :)

Na dziś to tyle. 
Dziękuję za uwagę.
Do napisania xD



5 komentarzy:

  1. Ale chłopak ma wspaniały głos!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tu kochana u Ciebie, obserwuje :)

    zapraszam do mnie ;*
    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny głos :)świetna piosenka .Adele jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopak ma cudowny głos + piosenka Adel = Coś niesamowitego <3
    Tak wgl.. To Swietnyy blog Stonkaa ;) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń