niedziela, 27 maja 2012

Po Polsku .

Czas najwyższy skomentować 
coś po naszemu. 
Postanowiłam, że 
będzie to piosenka, którą 
ostatnio często śpiewałam ^^
A mianowicie :

Mrozu - Rollercoaster

 Wszystkim już wiadomo, że ten kawałek promuję nową płytę Łukasza, która na rynek wyjdzie jesienią. Piosenka w radiu pojawiła się najprawdopodobniej półtora miesiąca temu. W ucho wpadła mi od razu i byłam w przeogromnym szoku, gdy dowiedziałam się czyj to utwór. Naprawdę to jest niezła piosenka, która wpada w ucho. Brawo dla Mroza. Dawno nie słyszałam dobrego polskiego utworu. A tu proszę!  Łukasz mnie zaskoczył. Gratuluje.
 Najbardziej w tej piosence podoba mi się początek. Jest taki tajemniczy i spokojny, a potem - taka energia! Tekst piosenki uważam za normalny. Nie o miłości, nie o związku, czy o tym, o czym zazwyczaj są utwory muzyczne. Sam wykonawca w "Kawa czy herbata" powiedział: "To jest piosenka trochę o tym, jak wygląda, hmm... życie młodych osób". Wy też tak uważacie? Swoje opinie piszcie w komentarzach. Z chęcią podyskutuje na ten temat :) 

To tyle.
Dziękuje.
Do napisania xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz