sobota, 2 czerwca 2012

Zmiana planów.

 Niestety na temat piosenki,
 którą planowałam obgadać,
 nie znalazłam żadnych informacji.
 Może źle szukałam ?
Więc porozmawiamy na temat całej płyty ^^

Okładka płyty:

 Moim zdaniem jest ona tajemnicza, ale nie przyciąga uwagi. Taka prosta, ciemna. Mi to przypomina, jakby ktoś ją projektował na wzór starych okładek. Gdybym nie znała wokalisty i jego piosenek, nie zwróciłabym na nią najmniejszej uwagi. Zresztą co ja piszę. W Polsce i tak nie sprzedają jego płyt. Dlaczego :( ? 

Lista piosenek:
 01 – Atlanta
 02 – One Grain of Sand
 03 – Tears Of Blood
 04 – I Do Not Love You
 05 – City In Motion
 06 – Bitterness or Sympathy
 07 – Waking Up
 08 – Meaning-Meaningless
 09 – A Wedding In Connecticut
 10 – Sweet Redemption
 11 – In My Bones
 12 – October Trees
 13 – Everything  

Nie mam pewności czy to jest po kolei, ale sądzę, że tak :)
  
1. Atlanta :
  Hmmm... Co by tu o niej napisać, jak tłumaczenia nie znam ? Co do teledysku : EXSTRA ! Melodię jakbym już gdzieś słyszała, jednak nie mogę sobie przypomnieć. Piosenka bardzo mnie wzruszyła. Chodzi mi o sposób wykonania.

2. One Grain of Sand : 
  Tłumaczenie tej piosenki już znam, więc mogę się bardziej wypowiedzieć na jej temat. Utwór o miłości. Nie sądziłam, że tekst będzie się tego tyczył. Szok! Może nie tyle co o miłości, co o... Jak to określić? O uczuciach mężczyzny do kobiety, o jego przemyśleniach skierowanych do niej. Tak. Chyba tych słów szukałam. Tekst mnie zdziwił ponieważ, dynamiczność w tym kawałku nie dała tego po sobie poznać. Zobaczcie sami [klik].

3. Tears Of Blood :

Ubolewam nad faktem, że ta piosenka również nie ma tłumaczenia. Pewnie reszta też nie :( Więc dam tylko filmik i powiem, że każda piosenka, pod względem muzyki, a nie słów, jest genialna.

4. I Do Not Love You :

Yeaa! Znalazłam tłumaczenie i mogę się spokojnie wypowiedzieć.
Po tytule uznałam, że piosenka jest o tym, że ktoś komuś chce delikatnie powiedzieć, że nie kocha tej osoby. Nie śmiejcie się. Sądzę, że Wy też byście o tym pomyśleli za pierwszym razem. Jednak się myliłam i kto też tak pomyślał, także się pomylił. Zobaczcie [klik]. W tym utworze jest zawarta prawda o tym, jak powinno się kochać drugą osobę. Albo nie jak, a za co. Śliczne. Miło mi byłoby (i pewnie każdej dziewczynie), gdybym dostała od chłopaka link do tej piosenki, bo chciał mi sprawić przyjemność i w ten sposób wyrazić co do mnie czuje. Aj... marzenie.

5. City In Motion :

Brak tłumaczeni. Ból... Przesłuchajcie i napiszcie, co myślicie, albo o czym myśleliście słuchając jej.

6. Bitterness or Sympathy :

Nie chcę się powtarzać, ale napisałabym tu to samo co pod piosenką wyżej.

7. Waking Up :

To jest sama muzyka bez słów. Spokojna muzyczka trwa przez minutę i nadaję się na dzwonek na telefon. Po tytule powiedziałabym, że jest to alarm budzika, jednak mnie by to nie obudziło xD

8. Meaning-Meaningless

Szybka muzyka, słowa tak pół na pół. Nadal nie mogę się bardziej wypowiedzieć.

9. A Wedding In Connecticut :

Powtórka z rozrywki. Brak komentarza.

10. Sweet Redemption :

Załamię się psychicznie.

11. In My Bones :
 
Muzyka jak najbardziej przypadła mi do gustu. Jednak tekst już nie za bardzo. Troszkę taki... Aj, znów nie mogę się wysłowić. O zawiedzionej miłości, ale jest ona skomplikowanie opisana. [kilk] Co nie?

12.  October Trees :

Tłumaczenia znów nie było. Może gdybym je znała, to może bym się pozytywnie wypowiedziała, jednak nie ma takiej opcji. Nuta w ogóle mi się nie spodobała. Nie mój gust. Wykonawca ma ode mnie, jak na razie, jeden minus.

13. Everything  :

Kolejny smęcik wpada na listę ulubionych. Poznałam tłumaczenie tekstu, ale wolałam go nie znać. Za nim poznałam, mogłam sobie sama ubrać każde słowo, sama wymyślić znaczenie piosenki, a tak to... zawiodłam się. Po polsku nie zaczęłabym tego słuchać. [kilk]


I tak dobiegliśmy do końca.
Co o niej sądzicie?
Mnie się strasznie podoba
i z chęcią miałabym ją w domku ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz