sobota, 16 czerwca 2012

Nie obraździe się na mnie!

Bardzo mi przykro.
Wiem, że wiele ludzi polubiło tą piosenkę.
Nie ja.
We are young - mówię stanowczo 
NIE!

Fun - We are young


Kompletnie nic mi się nie podoba w tej piosence. 
  • Teledysk beznadziejny: 
  1. Wokalista brzydki, a pokazany jest w klipie, co moim zdaniem nie pasuje
  2. Zwolnione tępo, co nie pasuje.
  3. Teledysk nie pasujący do tekstu
  1. Nie zrozumiały (chyba, że ktoś źle przetłumaczył)
  2. Zbyt często pojawiają się te same słowo, co akurat w tej piosence mnie drażni
  • Rytm : 
  1. Co prawda wpadający w ucho, bo jak słyszę tę piosenkę, to zaczynam śpiewać, jednak melodia drażni mi ucho.
  2. Dobra gra instrumentów. Najprawdopodobniej jedyna rzecz podobająca mi się w tym kawałku 

Dziękuje za uwagę. 
Dobranoc.
Zapraszam ponownie <3

7 komentarzy:

  1. jestem za !Ta piosenka jest okropna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście lubię tą piosenkę tylko dlatego że wpada w ucho, a tekst, masz rację, mógłby być lepszy. Obserwuję i liczę na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja lubię tą piosenkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkurzasz mnie. -.-' Nie uważasz, że to płytkie, odrzucać wokalistę nie po tym, jak śpiewa, tylko jak wygląda? Ma naprawdę niesamowity głos, dość wysoki jak na faceta, a nawet i kobietom ciężko jest wyciągnąć to "fire", żeby brzmiało to normalnie. Co do innych rzeczy się nie wypowiadam, bo każdy - niestety - może mieć swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo! Nie odrzucam piosenkę ze względu na wygląd wokalisty, tylko z powodu CAŁEJ piosenki. Uważam osobiście, że jest kiepska. Cieszę się, że się wypowiedziałaś na ten temat, ale nie musisz mnie tu obrażać.

      Usuń
  5. Nie napisałam, że odrzucasz piosenkę ze względu na wokalistę, tylko że odrzucasz WOKALISTĘ ze względu na to jak wygląda, a nie śpiewa, i twierdzisz, że nie powinien występować w teledysku tylko przez to.
    Jestem ciekawa, czy ty jesteś taka prześliczna, że masz podstawy uważać, że brzydcy ludzie nie powinni się pokazywać. A nawet jakbyś była Angeliną Jolie, to nie daje Ci prawa obrażać innych. Btw, on Ci się nie podoba, ale może inne dziewczyny lubią ten typ urody (no, mi to on akurat zwisa i powiewa.), a inne mogą uważać, że Łan Dajrekszyn jest obrzydliwe i mówić, że nie powinni występować w swoich teledyskach. Pomyśl sobie, co Ty byś zrobiła, gdyby ktoś obrażał Twój ulubiony zespół.
    I nie obraziłam Cię, a przynajmniej nie w tamtym komentarzu. I tego nie możesz mi udowodnić.
    Rada na przyszłość - czytaj uważniej. -.-'

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ta piosenka,ale rzeczywiscie teledysk nie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń