poniedziałek, 15 lipca 2013

Wielki powrót!


Sama nie wiem jak zacząć. Może się przedstawię. Nazywam się Ada i jestem siostrą Stonki. Niedawno wpadłam na pomysł reaktywacji tego bloga. Stonka co prawda trochę się opierała, ale w końcu dostałam status administratora. Ona nadal jest współtwórcą, lecz wszystkim zarządzam teraz ja. Zmieni się styl pisania, piosenki, w sumie wszystko. Jedyne co na razie jest zmienione to wygląd, ale muszę go jeszcze dopracować. Jeżeli macie jakieś uwagi, piszcie.

Uważam, że blog ma potencjał (to dzięki Stonce oczywiście i jej genialnemu pomysłowi), a w dodatku trochę nudzi mi się w te wakacje. Mam nadzieję, że prowadzenie tego bloga będzie świetną zabawą i chwilowym oderwaniem od wakacyjnej nudy. 

Dla tych co są tutaj pierwszy raz, przybliżę trochę temat "Music".
Na tym blogu będę zamieszczać notki dotyczące piosenek, płyt, wykonawców. Chodzi o to, żeby dzielić się muzyką! Jest dużo świetnych utworów, które błąkają się po Internecie i tylko czekają aż ktoś je znajdzie i "poda dalej". Oczywiście będę także pisać o znanych singlach, ale trochę rzadziej. Choć nie obiecuję, że utwory, które Wam zaprezentuję, będą Wam nieznane.
Myślałam także nad opcją z poprzedniej wersji bloga - "piosenka na życzenie". Na razie nie planuję tego wprowadzić, ale może kiedyś... 


Każda notka będzie moją własną, subiektywną opinią, więc proszę nie brać sobie do serca, jeżeli skrytykuję czyjąś ulubioną piosenkę. O gustach się nie dyskutuje :)

Pozdrawiam, Ada :)

ps. Polecam przeczytać poprzednie notki autorstwa Stonki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz